/* */ // Facebook Pixel Code // End Facebook Pixel Code //

PODEJMIJ 30 DNIOWE WYZWANIE




Stosowałaś różne diety? Stosowałaś różne treningi? Nic nie przyniosło efektu?

Sprawdź mnie, sprawdź moje zasady zdrowiej diety

Zastosuj się do moich zaleceń tylko przez 1 miesiąc,

przestrzegaj ich w 100%, daj z siebie wszystko

a gwarantuje Ci, że nie uwierzysz w efekty…

 

1.WYRZUĆ ZE SWOJEJ DIETY:

a. Węglowodany ze swojego śniadania (Pieczywo, bułki, chleb, bułki słodkie itp.)
b. Wszystkie produkty z napisem „LIGHT” Jemy tłusto – tłuszcz to najlepsze paliwo dla naszego organizmu
c. Cukier pod każdą postacią
d. Soki i wszystkie słodkie napoje kolorowe
e. Pszenice  (Dlaczego? Jest bardzo mocno zmodyfikowana, zawiera gluten, podnosi poziom insuliny. Jakie korzyści zauważysz? Zniknie katar, bóle gardła kaszel, skończą się problemy z jelitami)
f. Mleko (Dlaczego? Wiele osób go nie toleruje i podnosi poziom insuliny Jakie korzyści zauważysz? Zapomnisz o wzdęciach, poprawi się Twoja cera)

 

2.ZAMIEŃ W SWOJEJ DIECIE:

a. Mięso z kurczaka na WOŁOWINĘ, WIEPRZOWINĘ, DZICZYZNĘ, PODROBY I RYBY (czerwone tłuste mięso, dziczyzna – to najlepsze jakościowo i najbardziej wartościowe mięso, mięsa w najprostszej postaci: mięso grillowane, pieczeń w ziołach własnej roboty, tatar, suhi)
b. Tłuszcze roślinne na TŁUSZCZE ZWIERZĘCE „SMALEC”
c. Pieczywo na CHLEB NA ZAKWASIE lub KASZE (Kasza jaglana)
d. Owoce na JABŁKA lub ARONIĘ, BORÓWKĘ, JAGODY, JEŻYNY (dodaj koniecznie olej kokosowy lub awokado, tłuszcz zwiększa przyswajalność witamin oraz spowalnia uwalnianie cukrów z owoców. Nadmiar owoców obciąża wątrobę).

 

3.WRZUĆ DO SWOJEJ DIETY:

a. KISZONKI codziennie (KISZONKI – to żywe kultury bakterii, które pomagają nam trawić. Kiszone, a nie kwaszone czyli zakwaszane octem. Warto je robić samemu).
b. WĄTRÓBKĘ WOŁOWĄ
c. WARZYWA SUROWE DO GŁÓWNYCH POSIŁKÓW Z OLIWĄ (oliwa z oliwek EXTRA WIRGIN, olej kokosowy - max 3 łyżki stołowe dziennie. Spożywajcie dużo SUROWYCH warzyw, do każdego posiłku, wskazane są również soki warzywne najlepiej z wyciskarek a nie sokowirówek (do warzyw zaliczam również liście warzyw: koper, pietruszka, seler))
d. TŁUSTE POTRAWY (awokado, czerwone tłuste mięso, jajka na miękko, jaja sadzone, jajecznica na smalcu lub maśle klarowanym dziczyzna – to najlepsze jakościowo i najbardziej wartościowe mięso)
e. MIĘSO W NAJPROSTSZEJ POSTACI:(mięso grillowane, pieczeń w ziołach własnej roboty, tatar, suhi)

 

4.PRZESTRZEGAJ ILOŚCI:

a. NIE LICZ KALORII !!!
b. NABIAŁ NATURALNY 1x dziennie (Naturalny czyli bez dodatków: cukru żelatyny, skrobi itp.)
c. OWOC 1x dziennie + łyżka oleju kokosowego lub AWOKADO
d. WĘGLOWODANY 2x dziennie (Nie łącz węglowodanów z białkiem (kaszy z mięsem) połącz je z warzywami surowymi)
e. JAJA LUB RYBA 1x dziennie (Jeśli komuś jest niedobrze po jajach kurzych zamieniamy je na jaja przepiórcze lub jemy same żółtka.)
f. MIĘSO LUB RYBA 1x dziennie (Unikaj ryb z puszki).
g. WĄTRÓBKA WOŁOWA 1x w tygodniu

 

5.PIJ CO NAJMNIEJ 2 LITRY PŁYNÓW:

a. WODA
b. HERBATY 30 min przed/po posiłku NIE W TRAKCIE
c. CZYSTEK 1x dziennie

 

> pobierz [.pdf]